Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Jolano, zdravím vás.

Co mne ponouklo k restartu? Potřeba změny, nové perspektivy. Splnění jednoho velkého životního úkolu - osamostatnění dětí. Stereotyp v manželství. Nevděčnost - moje vlastní. Nespokojenost - i když vše bylo fakt OK. Zralá úvaha - co dál? Pracovní zkušenost v poradenství - úlek partnerů, že se "něco" nenávratně vytratilo a nezbude nic jiného než vyměnit partnera.

To vše dohromady vyústilo v rozhodnutí, asi odvážné, asi "nerozumné", ale z odstupem půl roku téměř zachraňující - restart k uvolnění rezervoáru sil a touhy pro novou životní etapu. A jsem opravdu vděčná, že to podobně vnímal i můj manžel, a v této chvíli prožíváme moc příjemné, hezké období v manželství, kdy jsme letos 30 let spolu. Pravdivě, bez potřeby hrát si před sebou na siláky....

ale o restartu v manželství připravuji další článek i akce v rámci národního týdne manželství 2015. více na: http://www.tydenmanzelstvi.cz/clanky/690/informace-k-ntm-2015.html

0 0
možnosti
Foto

Přečetla jsem si všechny články k "restartu", zajímalo by mne, co vás k tomu ponouklo..Taky bych něco takového potřebovala, jen sebrat odvahu.. Hezký rok 2015!

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1096x
Jsem zralá ženská, baví mě pozorovat lidi, pátrat po souvislostech, příčinách a důsledcích. Profesně se zabývám mezilidskými vztahy, učím malé i velké životním dovednostem a doprovázím v tom, aby lidem s lidmi bylo dobře (www.vztahove-poradenstvi.cz).