Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vaše úvaha je povedená. Jen mi k tomu prostě nesedí ten houpací kůň. Ten se totiž houpe dopředu a dozadu a žádného "pravolevého" jsem neviděla. A tak to tak píši, ačkoliv mne nenapadá rada, čím houpacím se na místě ho nahradit.

Jinak velký souhlas.

0 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu..třeba to bude inspirace pro inovaci výroby

0 0
možnosti
PB

Přesto, že mám (údajně) iq dotýkající se 150 je pro mně těžko tak zásadní článek zcela plně pochopit.

Ale kapela Houpací koně je fakt úplně super! Všem doporučuji.

0 0
možnosti
JH

Buď houpajícího se nebo houpacího. :-)

0 0
možnosti
Foto

díky, uvědomila jsem si a houpací je ten zamýšlený výraz

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1096x
Jsem zralá ženská, baví mě pozorovat lidi, pátrat po souvislostech, příčinách a důsledcích. Profesně se zabývám mezilidskými vztahy, učím malé i velké životním dovednostem a doprovázím v tom, aby lidem s lidmi bylo dobře (www.vztahove-poradenstvi.cz).